אם ביקשתם לאחרונה הצעת מחיר מחברות מיתוג או קידום מכירות, בוודאי למדתם כי השוק הזה תובעני למדי. אין זה מפתיע לגלות אם כך שכל-כך הרבה בעלי עסקים קטנים בוחרים לקדם את העסק שלהם בעצמם, לפחות עד לשלב בו הכנסות העסק מצדיקות את ההשקעה בחברה חיצונית. כרטיסי ביקור ומדבקות לעסק הם שני אמצעי שיווק בסיסיים שיכולים לעשות עבודה מעולה בתקציב נמוך.
כרטיס ביקור ברמה גבוהה הוא הצעד הראשון בכל מפגש עסקי, בין אם בין אנשי עסקים ובין אם במשרד או חנות. הדרך של הלקוח לכיס שלו היא דרך הכרטיס שלכם לכיס שלו, ואם כרטיס הביקור שלכם מעורר עניין, זו התחלה טובה מאוד למערכת היחסים שלכם עם הלקוח הפוטנציאלי.
עיצוב כרטיסי ביקור
חלקכם אולי קוראים את השורות הללו ומרימים גבה – "מה כל כך חשוב בכרטיס ביקור?". ובכן, לא מדובר בכרטיס הביקור העתיק וחסר המעוף, שחור לבן, הדפס פשוט של כמה מילים, שם, טלפון, מקצוע, וכיו"ב. כשאנחנו אומרים כרטיס ביקור, אנחנו מתכוונים למשהו מעוצב, ממותג, צבעוני, משהו שמושך את העין ומשאיר חותם.
- מחוספס או חלק? המרקם של כרטיס הביקור שלכם יכול להיות ייחודי
- צבעוני או שחור לבן? תתאימו את הצבעים של כרטיס הביקור שלכם למותג שלכם
- עם אפקטים נוספים? תתפלאו לגלות איזה דברים אפשר להוסיף היום לכרטיס ביקור
מדבקות לעסק
עוד דרך זולה, פשוטה ואלגנטית למיתוג העסק שלכם, בלי ליפול להוצאות כבדות. מדבקות הן דרך מהירה במיוחד לייצר את האפקט וויזואלי שאתם רוצים בכדי לבנות את האווירה בעסק. בין אם מדבקות בחיתוך צורני של מבצעים וכיו"ב (להדביק על אריזת המוצר, או על חלון הראווה למשל), ובין אם מדבקות לחלוקה ללקוחות, עם מיתוג מגניב שעושה חשק להדביק, אין סוף ליצירתיות שתוכלו לבטא בשם העסק שלכם.
אם כבר יצירתיות, אז מה לגבי מדבקות קיר מגניבות ואפילו מדבקות רצפה מיוחדות שיפעילו את הלקוחות שלכם מבפנים, ויגרמו לאפקט המסחרי החשוב ביותר – חיבור רגשי לעסק ולמותג שלכם. השילוב בין כרטיסי ביקור ומדבקות לעסק – שילוב לא יקר ומאוד אפקטיבי, הוא צעד פשוט לביצוע.