פופ-אפ

פופ-אפ

בדוכני מכירות, בתערוכות ובכנסים מקצועיים – אין כמו אמצעי המחשה פיזיים על מנת להעביר מסרים. מוצרי פופ-אפ הנושאים את שם המותג, מהווים דרך מצוינת להראות לעוברים והשבים את מה שהעסק מבקש לשדר. פופ אפים המותאמים ללקוח בצורה המיטבית, יסייעו לחשיפה נכונה של העסק בפני קהל היעד המגיע למקום, ואף להרחיבו.

החשיבות של אמצעים ויזואליים לקידום מכירות

בתוך כנס גדול של כמה חברות ועסקים, המתחרים על תשומת הלב של אותו הקהל – קשה מאוד להתבלט, ובפרט אם מימין ומשמאל לדוכן שלכם קיימים דוכנים של נותני שירות מאותו התחום. דיבור בפני האנשים הפוקדים את המקום הוא בעל חשיבות משנית, מכיוון שקשה עד בלתי אפשרי להקשיב לאדם אחד בתוך כל ההמון, לכן אתם צריכים משהו שיגרום למבקרים להגיע ממש עד לדוכן שלכם, ורק אז להסביר על השירות שאתם מעניקים.

מתקני פופ-אפ המוקמים באופן ייעודי עבור כנס כזה, או עבור תערוכה למשל, יכולים לסייע במשיכת האנשים הנכונים אל הדוכן – אלו שישנו הסיכוי הגדול ביותר שבסופו של דבר אכן יבצעו מכירה. תפקידם של פופ אפים אלו הוא, אם כן, לבצע חשיפה של השירות הניתן בצורה האופטימלית, מה שיועיל מאוד בהמשך לעבודת קידום המכירות.

אילו סוגים של מתקני פופ-אפ תוכלו לשלב בדוכן שלכם?

פופ אפים כשמם כן הם: מתקני תצוגה אשר "צצים" בזמן הנכון ובמקום הנכון, משמע שאינכם מקימים סניף של העסק בתוך ההיכל שבו מתקיימת התערוכה, אלא נעזרים במתקנים אלו – שניתן גם לפרקם בקלות עם סיום התערוכה, ולהשתמש בשנית בהזדמנות אחרת – בכדי לצמצם את המסר של העסק למינימום הנדרש:

  1. דלפק מעוצב יתאים מאוד לדוכנים המציגים סחורה.
  2. רול-אפ יאפשר להכניס תוכן בטקסט, בגרפיקה או בשניהם גם יחד – רלוונטי כמעט לכל מוצר או שירות.
  3. "קיר עיתונאים" גדול, יתאים לפתיחות חגיגיות ומצוין לצילומים של לקוחות בזמן האירוע, כאשר שם המותג מופיע מאחוריהם כחלק מן הצילום.

ישנם עוד מוצרי פופ-אפ רבים, כאשר מוטב להתאים כמה שיותר בין העיצוב של המתקן לצורך של העסק שלכם ושל מה שאתם מעוניינים לשדר החוצה, על מנת שלא "להעמיס" על העין ובכדי להעביר את המסר הנכון.